Wednesday, September 9, 2009

tak tau nak buat apa

Assalamualaikum...
dah lamanya comei tak menulis di ruangan ini...
hari ni comei rasa macam tak ada mood je nak kerja walau pun kerja tengah berlambak...
entahla...mungkin sebab dah nak raya kot...tu yang perasaan comei macam ni...
untuk menghilangkan rasa bosan & perut yang dah mula berbunyi ni maka comei pun ambil handphone comei yang 'canggih' & buatla kerja2 gila ni (gila ke?????)

pc inilah yang selalu comei gunakan untuk berborak dengan rakan2 hingusan

meja bersepah tak pe..itu menunjukkan comei ni 'banyak kerja' & 'buat kerja'...hehehehehe.. (selain berchatting)

kalau tak percaya comei ni busy...ni comei zoomkan sebahagian kerja2 yang perlu dibereskan hari ni

untuk mendapatkan mood raya member comei cuba menghias dinding2 dengan kad2 raya. sebenarnya kad2 raya ni recycle je...dah 5 tahun guna kad yg sama je..maklum sekarang ni orang guna internet atau sms je untuk ucap selamat hari raya

ni pulak kad2 yg digantung di belakang tempat duduk comei...

ketupat2 yg di gantung di atas kepala comei...sorry gambar gelap...maklum guna handphone 'canggih'

ni comei zoomkan....ni pun recycle je.....save bajet
tapi yang penting gambar bawah ni ha....

sampul2 duit raya yang sudah tersedia untuk di isi......tapi isinya belum ada lagi...hehehehehe... macam mana tu....


3 comments:

Anonymous said...

biasanya org pompuan ada letak gamba anak/suami kat atas meja, aku tak nampak pun mei...ke ko bukan mcm org kebanyakkan....

comeisari said...

mana boleh aku letak gambar2 org yg aku sayang kat atas meja..nanti aku lagi x keruan kerja...asik teringat je....lagi pun meja aku ni selalu penuh x de ruang nak letak..(alasan yg x leh pakai ni...hehehehehe..) x la...sebenarnya aku x berapa suka nak exposekan L & khaira kat opis ni.....ada la cerita di sebaliknya tu..maklum aku kan otai....tapi yg penting mmg aku bukan 'orang kebanyakan'...heheheheheheheh...aku ni golongan org2 istana tau...jadi dayang2...

SAM said...

Wah! Meriah opis ko.. Klu ko tak nak exposekan gmbr L n Kyra.. exposekan je gambar kitorg.. hehehe.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails