Tuesday, July 27, 2010

TOLONG....!!!!!!!!!!


Rumah comei dah kena serang ni... aduhai banyaknya sawang...

Inilah bahana comei dah lama tak menjenguk rumah ni....Aduhai habuk jangan cakap la..tebal 5 inci...

Rasa-rasanya nak buang sawang2 & habuk yg tebal ni dengan apa ye....

Kalau boleh pencuci tu tahan lama la...hahahahaha.....


Kalau pakai penyapu ni ok tak?????
masa dulu2 comei & mak rajin cari penyapu lidi ni...habis motong getah je pergi kebun sebelah cari pelepah2 sawit yg org dah buang & ambik lidi2 ni buat penyapu... sekarang ni orang guna lagi ke penyapu lidi ni... tapi, rasanya kalau comei gunakan penyapu lidi ni pun tak cukup bersih rumah comei ni...

ha... kalau penyapu ni boleh tak... sekarang orang banyak guna penyapu ni... tapi comei rasa masih tak cukup bersih jugak la...

Ok sebentar... comei fikir nak guna apa ya....

yesssssss.... apa kata kalau....


comei panggil bomba je la bersihkan rumah ni... confirm bersih & berkilat kan kan kan....

Lepas tu bacakan yassin biar benda2 yg dot2 dot dot tak menepek kat sini...

Amacam idea comei ni..ok tak....

7 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

very good idea...aku pun baru nak pggl bomba utk buang sarang burung kt atas bumbung rumah aku yg suka buang najisnya atas keta...tp mcm tak logik plak ya..

comeisari said...

ye la..harap2 lepas ni aku rajinla nak update blog ni..

Atan Athen said...

idea bomba paling bes

comeisari said...

atan athen betul tu..kasi sapu semua biar bersih...

Affan Ruslan said...

LOL.
good idea. kalau pakai bomba bagus gak, terus basuh laptop tu. hehe

comeisari said...

amboi2 Affan...

Anonymous said...

dah alang2 panggil bomba tu, ***** dulu umah ko mei pah tu suh bomba siram dgn air sure bersih umah ko tu....

bersih.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails