Friday, May 17, 2013

ASSALAMUALAIKUM.......

Ya ALLAH lama betul tak masuk rumah ni... almaklum sejak ada rumah baru, lupa pulak kat rumah lama....

Apa-apa pun sebelum masuk rumah bacala dulu surah al fatihah... manala tau kot2 ada penunggu...

Dah baca apa yg patut baru kemas, sapu sampah sarap, habuk2 yg tebal sampai 5 inci & sawang2 yg sampai tak nampak isi rumah ni....



Buat teman2 blog yg lama comei tinggalkan, doa2kan la agar comei rajin balik menghiasi rumah ni seperti dulu.... Amin....

4 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Aamiin.... selamat kembali ke tanahair.

comeisari said...

tu le... rumah baru jauh sgt dari sini..tu yg ambik masa nak blk...heheeeee

Mat Som said...

Alhamdulillah. Dan tahniah
Jika tak larat mengarang setiap hari
karanglah seminggu sekali
Kalau tak sanggup seminggu sekali
sepurnama sekali puncukuplah,just letak gambar anak,suami dgn hobinya
macam fBokk.

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails