Wednesday, April 1, 2009

angan-angan

bila comei baca blog MM pasal angan-angan, comei terkenang angan-angan comei masa sekolah dulu....kelakar...dulu comei berangan nak jadi artis...hahahahaha...tu yang teman hingusan comei gelar comei artis...kiranya dulu-dulu comei ni gila glamer la....

sebab angan-angan comei tu la yang membawa comei merantau ke Kuala Lumpur ni...kalau ikutkan emak & arwah abah memangla menentang habis-habisan. tapi maklum la darah muda....apa yang comei nak mesti comei dapatkan......pasal comei jadi artis ke tak hanya rakan hingusan yang rapat je yang mengetahuinya....comei tak boleh cerita kat sini takut ada sesiapa yang membacanya terasa hati.....wahhhh...ayat macam dah jadi artis terkenal pulak hahahahaha.....

comei pun ada borak-borak dengan suami mana la tau kot-kot satu hari nanti anak comei Khaira tu terminat lak kat bidang seni ni untuk meneruskan minat mamanya.....emmmm...nak larang pun susah gak...ya la budak-budak zaman sekarang ni kalau kita halang kemahuannya lain jadinya nanti....jadi comei dan suami ambil jalan terbuka tak kisahla apa pun bidang yang dia inginkan tapi kami ada syarat-syaratnya.....comei bagi syarat-syarat tu sebab comei dah rasai pahit manisnya menjadi anak seni...cewahhhh...

tapi bagi comei lebih baik kita ni buat bisnes dari jadi anak seni....macam yang comei lakukan sekarang....

BUSINES KU YANG NGETOP

2 comments:

Anonymous said...

MM ingat lagi masa gmbr Comei keluar besar-besar kt Metro dn URTV dulu. Dalam hati MM la..

"Comei ni mmg kalau nak sesuatu mesti dia cuba capai dgn bersungguh-sungguh."

Ya la masa tu bukan ada kemudahan yg meluas mcm skrg.. ada internet, ada AF.. bermakna kalau nak jadi artis tu kena byk la melalui bukit bukau, sungai, hutan belantara baru sampai cita-cita tu.. lain kalau mmg dari kecik dah duduk kt bandaraya tu. Itu yang MM masa tu terfikir.

Nak komen tentang artis ni pun kita takut kan MEI, karang ada yg terasa ke..... Mana tau ada MAWIKU terjelepok kat sini... atau EKINKU atau oh CELINE DEONKU ke...

CELINE OH CELINE...You are so gorgoues, marvellous!!! Your voice so powerfull..I like it so much!! Because you loved me...my heart will go on and on...and so on. Don't forget to buy our POWER PRODUCT Celine.. Let's check it out.

Nah kau.. MM bebel sorang-sorang... itu la artis pujaanku CELINE DEON.

Wah dah lawan tokey MM ni kat rumah org..nak balik rumah sendiri la ni... byeee.

comeisari said...

hahahaha...aku x de ckp apa2 ye...ko yg pecahkan lobang aku berjaya ke x kat KL ni...ni mesti kes masa raya ko dtg rumah aku & masa tu aku x de...ko dtg ngan sakanah kan....aku masih ingat lagi...mana peginya sakanah skrg ye....kenangan yg....ishh byk pahit dari yg manis...sbb tu aku x mau anak aku punyai minat yg sama ngan aku..tapi kalau dah dia minat nak wat mcm mana ye...eh x boy aku yg 'artis' tu dah kahwin...dia kahwin awal 2 mggu dari aku...dgn org johor gak..entah le skrg dah jadi artis terkenal kot...hahahahhaha...nanti kalau dia kuar kat tv aku msg ko ye...hihihihi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails