Thursday, October 1, 2009

berhari raya di rumah poyo

Malam tadi comei & BB beraya ke rumah Poyo di BTP.....rumah kita org ni tak de la jauh sangat... Kalau comei nak ke rumah poyo...dari pintu rumah comei ke pintu rumah poyo kira-kira 5 minit & kalau nak ke rumah BB pun 5 minit jugak...tapi kalau nak pergi rumah BB malam rabu ambik masa lebih lama sikit iaitu kira-kira 7 minitla sbb melalui pasar malam...sbb jalan sesak sikit...sikit je....hehehehe....

terima kasih la poyo sebab jadi tuan rumah lagi malam tadi..
di kampung poyo jadi tuan rumah & di BTP pun poyo jadi tuan rumah..caya la lu...
Insyaallah Jumaat ni kita orang lepak rumah BB pulak...

terima kasih juga pada poyo & isteri yang menjamu kami malam tadi...sedap tau poyo masak...bukan nak bodek tapi memang betul....

sebahagian hidangan yg disediakan oleh poyo

BB....emmmmm......

Ini pejabat poyo....khaira pun nak chatting juga ke....
ini je yg sempat comei ambil gambar malam tadi...kenapa ye...leka berbual kot...
maaf malam tadi balik awal sikit sebab khaira dah bising...comei sebenarnya dah latih khaira tidur awal...supaya senang bangun pagi..

4 comments:

bain said...

Model weight gain tengah menambah utk kali yg keberapa ntah....makan2 tak sedar rambut aku dah menipis rupanya....tp blm ada uban lg la..

comeisari said...

ko ni model berbayar ke x? patutla ada kesan sampingan...

SAM said...

Korang ni karang kena saman dgn Weight gain aku tak campur ya.

Dasyat... dasyat korang makan, sampai CT Waliza lalu pun korang buat2 tak nampak ya!

comeisari said...

wei poyo masak sedap tau.....tu yg x perasan sape lalu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails