Wednesday, March 18, 2009

rakan hingusanku


Pada 15 Mac 2009 satu perjumpaan rakan-rakan hingusan telah di buat di Pergunungan Kashmir (bak kata MM)....rasanya cepat betul masa berlalu...kalau dihitung-hitung sudah 19 tahun kami meninggalkan bangku sekolah (SPM 1990)....walaupun comei tidak dapat menghadirkan diri atas sebab-sebab peribadi tapi comei dapat rasakan kemeriahannya....Insyaallah kalau tiada aral bulan June akan datang ni comei sedaya upaya untuk hadir sama....

Bila melihat foto-foto yang dikirim MM dan Cikli rasa gelihati pun ada..ya la..kalau dulu badan semua saiz S atau L..... hahahaha...sekarang semua dah double XL....sama la jugak comei ni...
Tak pe sekurang-kurangnya adala kelainannya....bak kata AF...Transformasi...hehehehe...ya la kita perlukan perubahan......

MM kata Shidah tak boleh tidur malam sebab nak jumpa kawan-kawan lama...macam comei jugakla..rasa jasad je kat KL tapi hati ni dah ada kat Pergunungan Kashmir tu...dah tak ada rezeki comei nak jumpa korang...nak buat macam mana..

Cantik sekarang Pergunungan Kashmir tu ...teringat zaman-zaman persekolahan dulu...ada masa lapang pergunungan itula yang didaki..dulu tempat tu masih hutan lagi...bagusla tempat tu dah dimajukan...Insyaallah kalau comei balik kampung nanti comei akan singgah untuk melihat-lihat Pergunungan Kashmir tu...

2 comments:

Anonymous said...

Kak Gee... jgn terhendap2 jerr... antar le komen sikit. Kata ada "adik angkat" KGee kt gmbr tu...

KGee... Sam dh nk keluar ni.
Eh lupa plak nk salam ngan Tuan rumah.. Salam Comei..

Comei... MM memng dh hilang ser ser bila jumpa diorg ni. Mlm tu mmg lena tido habis sbb dah tau mmg belum tentu ramai yg datang...

Klu org lain dr S ke xl...spt ko kata tu.. aku pulak dr M ke xxs... mcm mana pulak tu??? Eh KGee.. pelik dgn KGEE ni.. address rumah COMEI dia dpt jejak.. rumah SAM masih blom dpt kesan lg.. ajaib2.

comeisari said...

salam...hehehehe..ko salah makan kot tu yg saiz jadi kecik...tapi yg pasti cikli punya perut ngan bini dia sama je besar...tu yg aku confuse ni sape yg pregnent...
oh ada kak je ye...selamat dtg ke blog comei ye k ge...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails