Wednesday, May 5, 2010

KURANG SIHAT

3 minggu lepas comei & khaira demam. baik demam batuk la pulak sehinggala hari ini..

khaira dah berbotol2 makan ubat & sekarang comei dah hentikan sebab tak elok kan makan ubat banyak2....

Entah le nak salahkan cuaca yg tak menentu ke atau apa ya...hanya ALLAH saja yg mengetahui...


gambar hiasan dari makcik google

Bila comei kat dlm tren & batuk je semua pandang...macam comei buat kesalahan pulak.....
dia org nak berjaga-jaga..maklum musim H1N1 ni...

nak pakai mask panasla pulak...komuter pulak kadang2 tak ada aircond...boleh pengsan wei kalau pakai mask...ada tak ada bila comei batuk tutup je mulut dengan tisu...
**********************
hari ni bila baca entry dari MM pasal ada seorang kawan blogger kita dah kembali ke rahmatullah...
ishhh...berdegup jantung comei....bukan apa... terkedu & terus berfikir, bila tiba masa comei nanti adakah amalan comei cukup untuk dibawa ke sana????

6 comments:

Ain said...

musim orang demam dan batuk skrg nie...

hubby ain pun sama....

demam sejak semalam...

comeisari said...

risau gak ain maklum musim2 byk penyakit yg pelik2 ni..

Miss Mirror a.k.a Sam said...

ank2 aku pun baru sembuh itu ari.. temprature ain sampai 38c ..terus kena cek darah...alhamdulilah takde apa2.

ya la...berita2 kematian cukup menginsafkan... last entry arwah tu pun bercerita ttg kematian..tak sangka rupanya dia pulak yg meninggal...muda lg baru 34.

╚► capital S hana ◄╗ said...

wuu~
btol , mmg msim .
adek scya dmam gak~

Mama Miraki said...

memang tengah musim demam. Amir pun baru baik demam, selsema dan batuk ada sikit2 lagi.

Hana Picca said...

semoga cepat sembuh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails