Thursday, May 13, 2010

WIRA NEGARA



Begitu la adatnya...kalau menang jadi la wira negara tapi kalau kalah macam-macam kejian yang dilontarkan...


Apa pun tahniah atas kemenangan pemain Malaysia menentang Denmark 3-2 semalam.

Moga-moga perlawanan esok menentang China akan beroleh kemenangan juga....Aminnnn...



ni dia SUPERHERO Malaysia yg baru...hehehehehe.....jangan le mare wei...comei minat mamat ni le...

9 comments:

encik tikus said...

Tahniah buat negara Malaysia :D

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

nengok gak game apis ni semalam,,,muke cool gile beb time game,,,,hahaha

comeisari said...

en tikus...tahniah tahniah esok kita tgk sape yg menang k

lokman hakim...mmmg le hafiz cool je, tapi comei yg tak cool..lagi2 hubby pun dok bebel je...muahahaha..

Miss Mirror a.k.a Sam said...

tahniah utk Malaysia...yg superhero tu aku mmg minat dia... mcm tak percaya je jejaka encem mcm tu boleh melawak.

hans said...

minta2 dia main macam nih waktu lawan dgn china nanti

comeisari said...

miss mirror...ooo ko pun minat gak kat mamat ni ye....kui kui kui..

hans...minta2 la ye...amin..

Ain said...

sayang kita tak dapat ke peringkat akhir....

huhuhu...

NichKhun said...

hahaha zizan raja lawak memang best la kan kak comei !! hehehe

comeisari said...

ain..ye la frust jugak..

nich khun..minat jugak ke???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails