Wednesday, March 17, 2010

ADUHAI..

mama nak tuala bacah.....anas la ma...itulah dah seminggu macam ni...dah 4 kali bawak pergi klinik...semalam pun comei mc..sakit sangat kepala ni...takut gak kalau2 kena darah tinggi..tapi alhamdulillah, semalam pergi cek tekanan darah ok...mungkin stress sgt kot...penat sgt...dah lama tak cuti...

6 comments:

SAM73 said...

siannya... rajin2 la mkn ubat ikut jadual, jgn miss... ataupun jerlum dgn air asam jawa.

comeisari said...

dah lama x dmm...sejak aidilfitri..
kalau ada pun selsema sikit2 sbb makan ais krim

bain said...

mei kalau demam seelok2nya pakaikan baju yg agak nipis dan kalau boleh jgn selimutkan dia dengan selimut yg tebal2 yer...ini nasihat dr Dr pakar kat aku...rajin2 tuam badan dia dengan tuala basah....

comeisari said...
This comment has been removed by the author.
Teman Setia Anis said...

Kak Comei, anak anis dulu sampai dah teruk sangat kena sawan tarik. Sampai masuk HUKM. Last sampai kat hospital doktor ambik ais dan tekap-tekap kat badan anak ni bagi sejuk... Masa tu anis penik sgt... Blurrr.... X tau nak wat apa... Doktor siap bagi makan ais crim bila anak tu dah sedar... Rupanya ais crem tu elok untuk anak2 yg demam panas... Mula2 rasa pelik gak tapi bila tengok anak sihat lepas tu baru percaya cakap doktor...

comeisari said...

hehehehe...terima kasih ya pd kwn2 yg bagi nasihat...

biasala comei ni mana ada pengalaman....

x bagi mkn ais krim tu sbb dia batuk & kahak byk sgt..

mintak dijauhkanla dari kena sawan tarik..sbb famili comei ada yg dah kena..kesian..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails