Tuesday, March 23, 2010

GAMBAR APA TU ???

Cuba teka ni gambar apa?
hahahahaha...
pandai...
sudah tentu anak dara comei punya lukisan...
tapi....
dia lukis bukan kat atas kertas tau...
kat mana????
kat mana lagi...
kat dinding ruang tamu rumah le...
comei & hubby dah tak kuasa nak larang...
muahahahaha.....
Ala.... sama je masa KHAI & adik2 dia kecik macam tu le jugak....
abah cat pagi...ptg dah penuh lukisan abstrak ni kat dinding rumah....

7 comments:

Atan Athen said...

cantiknye...abstrak tu...hehehe

bain said...

hehehe...bakal2 artis gak ni....

SAM73 said...

aku mmg biarkan je bebudak menconteng Mei... kesian kan...diorg nk berblog mcm kita blom cukup umur...meluah perasaan kt diding pun jadi la.

comeisari said...

Ye la....mula2 Mr L marah le...termasuk aku sekali Mr L marah...sbb biarkan khaira wat mcm tu...lama2 dia pun x kuasa...wahahaha..

Doyok said...

aik satu kaler aje??? aku punye dinding macam2 kaler ader...ader gamba beskal,buah rambutan,ape lg erk...gamba bulan dgn tranpome pun ader abstrak wooo..

SAM73 said...

kat perabot aku dh penuh dgn hasil karya anak2 aku..sbb tu aku suka bungkus dgn kain berbulu2 tu..sebenarnya nk cover lukisan abstraknya...lama2 besar kan berubah...reverse psycology.

comeisari said...

sebenarnya ada mcm2 warna tapi aku ambik gambar ni waktu mlm tu le jadinya...campur flash kamera & lampu rumah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails