Tuesday, March 23, 2010

SAMA TAPI TAK SERUPA ATAU SAMA & SERUPA ???

sekadar gambar hiasan
Pernah tak anda pergi kerja atau jalan2 tetiba baju yg anda pakai sama dgn org lain.
Apa perasaan anda sekiranya terjadi terhadap anda?
malu....buat dek je...mesti dlm hati menyumpah2 kan...
nampak sgt baju yg kita pakai tu murah...
atau pun cantik sgt kot
sbb tu ramai yg suka...
hehehehehe...
mcm2 ada dlm kepala kan...
Ini lah yg terjadi kepada comei semalam waktu balik kerja
mcm biasala comei naik tren dari KLCC ke KL Central...
Sampai je Dang Wangi...
tetiba ada la seorg awek ni..
masuk2 je...
waaaaaaa...baju kita sama wei...
yg berbeza cuma dia wat kebaya & comeinya baju kurung
tapi yg pasti satu kayu tu...muahahahahahaha....
comei wat dek je...
tapi dlm hati...sumpah tak nak pakai lagi...
tak tau le apa yg ada dlm hati awek tu ...
comei wat tak nampak je...
Yg tensionnya..
dah tentu2 la tren tu panjang ada 4 coach (tren baru..lama ada 2 coach)
boleh lak masuk coach yg sama...
nasib le..
tak tau la pulak hati penumpang2 lain kata apa..
comei mmg tak toleh kiri kanan lagi dah..
Macam mana yek nak pakai lagi ke tak baju tu...
Itulah satu2nya baju kurung warna biru yg comei ada
dah tu pulak baju tu pemberian orang...
waaaaaaaaaaaaaaaa...................

7 comments:

SAM73 said...

ala.. aku tak kisah.. dulu time keja aku pernah tersama baju dgn sorang officemate aku.. aku biasa je...kakak tula yg bising.

Itu ok lg... ada 2 org kwn aku tu bermusuh... pastu x pepasal naik bas dia bleh tersama baju dgn musuh ketat dia... bengang la dia..hahaha..kitorg ketawakn je.

ellis suriyani said...

kte pon penah...tp buat x tu je..hehehe..

comeisari said...

hehehehe..tapi dlm hati sure menyumpah2kan

SAM73 said...

klu baju ko tersama dgn artis mesti ko x menyumpah2 kan.. aku pernah tau kakak tu ckp, tudung aku sama dgn beg dia..hahaha.. tudung kotak2..sib baik dia x samakan tudung aku dgn tudung saji.

comeisari said...

wahahaha...dah tentu2 org yg sama baju dgn aku tu yg bangga sbb aku kan artis...

dlm hati dia kata "eh artis pun pakai baju mcm aku gak"

bain said...

hehehehe......mcm tak biasa je....kalau raya tu bakai baju sedondon ok lak???...dah tentu satu kayu terus kalau beli...

tak kuasa nak ckp mak....

comeisari said...

BB hari raya lain wei....itu adat namanya..adat x leh nak wat ape..hehehehe...ni yg aku maksudkan dgnorg yg kita x kenal la

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails