Monday, March 22, 2010

MANA PERGI...??

Mana comei bawak SIL pergi?
Hehehehee..
ala...comei cuma memenuhi permintaan SIL je..
dah niat dia org nak soping kat KL ni..
so bawak je la...
jeles tengok dia orang soping tau...
kalau ikut hati comei nak joint je menyopingkan diri....
tapi bila tengok wallet ku......!!!!!!! waaaaaaaaaa........ ( belum gaji lagi daaaaa)
tolong bawak je la barang2 yg dia org beli tu...


agenda comei bersama SIL


hari sabtu 20/03/2010

9.30 pagi pergi sarapan kat warong kat BTP (malas comei nak masak)
makan kena kenyang2 sbb lepas ni nak bersoping ni...

10.00 pagi bergerak ke tempat soping yg pertama

11.00 pagi sampai ke ikea (tengah sale beb)
so dia org membeli barang dengan tak hengat....
buat comei meleleh segala air yg ada dlm badan je
untuk mengelakkan air terus meleleh comei buat2 sebok gak
konon2 soping sama la..hahahahahaha...

1.30 ptg bertolak ke destinasi ke dua

2.00 ptg sampai KLCC terus pergi cari tempat makan
manusia punyala ramai
sbb tu kalau cuti2 ni comei malas nak pergi KLCC

2.30 ptg bertolak ke Masjid India dgn menaiki Putra LRT
sian dia org tak pernah naik kan
lain la comei ni...dah muak dah
mcm2 gelagat anak2 buah comei termasukla khaira...
maklum first time naik tren....kira jakun le gak hehehehehe...
sampai masjid india...faham2 je la...
waaaaa tension aku dah la panas...khaira tak nak masuk stroller..nak mama gak yg kokong...
sampai hari ni bdn comei sakit2 gara2 menggendong khaira

dah puas dia org menghabiskan duit kat masjid india naik tren semula pergi ke KLCC
sampai KLCC pergi pulak Kinokuniya, wah nak beli buku pulak
ok jom beli je la...
dah settle semua.... pergi Convention Center
buat apa kat Convention Center???
biasala dia org pergi Aquaria pulak dah...

4.30 ptg
dah ada dlm Aquaria
comei dah tak larat dah..
dpt tempat duduk je comei tak buang masa terus duduk...
lutut comei dah sakit2..
maklum berjln dari pagi..
comei biarkan je khaira lari2 kat aquaria tu..biar ayahnya yg handle

6.30 ptg
yahoooo......dah boleh balik...
eh tak la...
kita minum dulu kat Convention Centernya food court tu
dah siap ngeteh tu baru boleh balik
sampai parking...
nah...
parking kena RM13.00 utk 1/2 hari....
dlm perjlnan balik semua budak2 pengsan...
comei pun dah nak pengsan gak tapi ada gangguan la pulak dlm kereta tu..
byk lak phone call masuk...tak boleh tgk org senang sikit....

7.30 ptg
sampai rumah...
ingat malam boleh relax rupanya tak jugak...
lepas magrib kena lak hantar SIL ke rumah SIL yg satu lagi kat bukit beruntung
sbb ahad dia org nak sambung jln lagi
ahad kena giliran SIL yg kat bukit beruntung utk bwk dia org jln2
comei tak ikut sbb penat sgt....

11.30 mlm
baru sampai rumah
ada gangguan lagi...phone call le..biasala comei ni kan artis...hot line le...

12.00 mlm
zzzzzzzzzzzz.....

gambar2 esok je la comei upload, hari ni tak sempat la...

4 comments:

SAM73 said...

oo diorg tu baru sampai dr Kashmir ke Mei? Sama la mcm aku minggu lepas, SIL aku dtg JB.. bulan ni agknya mmg musim org berkunjung rumah org la gaknya... aku je yg tak berkunjung rumah org... hehe..

comeisari said...

cuti sekolah MM...lagipun duit sawit yg byk berkepok2 tu nak wat pe kalau x buat soping...

dia org bukan dari kashmirla...adik ipar aku menetap kat JB & kakak ipar aku dari rengit

bain said...

iyelah....

comeisari said...

duit dia org yg berkepok2 BB...aku ni hutang je yg berkepuk2...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails