Tuesday, February 23, 2010

dairi khaira dihujung minggu - part 4

12.30 tengahari..
oooooohhh.....ayah & mama gi rumah mak teh ye...oooo...nenek pun ada kat sana...ops...birthday ateh hari ni...sori ateh...khaira tak bawak hadiah....birthday ateh yg ke berapa ye....

kek ni disponser oleh aunty gee...cedap tau kek ni...rasa masam2 manis....

Mak Teh & uncle Bad...semoga bahagia dunia & akhirat...amin....

makanan pun dah nak habis ni...ada spegetti, laksa, nasi & macam2 lagi la....
ni peti sejuk baru ateh...besar giler...bukan khaira je boleh masuk...mama & ayah pun boleh masuk jugak...hehehehe...dlm ada apa ye.....
gara2 mak teh buat ais krim banyak sangat...khaira pun 2-3 batang makan....jgn ko demam sudah....
abang long a.k.a khai pun makan cekim gak...mcm budak2 la...
abang Firas pun makan cekim....
ni dah kira sudut gossip...mak uda a.k.a mama kepada khai..bergossip dengan ucu...
apala gaknya yg digossipkan oleh mak uda, mak teh & aunty gee ni ye...

ni 2 anak dara ni asik bertenet je...tak habis2 cerita korea...

Intan Nur Qalesya...baru 1 bulan lebih usianya

ai...orang sebok2 pun masih boleh main masak2...ini Intan Nur Karmila...

abang ngah (adik khai)...nama glamer...chewan...prinsip hidup..."awek ibarat bola...rasa ok bwk sampai gol...rasa tak ok pas je kat org lain"....
ni dia 2 jejaka yg perasan macho..awek keliling pinggang.

dia org ni tgh khusyuk mendengar gossip2 terkini & sensasi

adoi ada lak yg cedera...siap urut2 kaki..
sebenarnya ada byk lagi gambar2 yg mama ambik tapi mama kata pening kepala nak susun kat sini...abang long ajar mama mcm mana nak letak gambar tu pun...mama kata mama tak leh buat..apa la mama ni...
6.00 petang
kita orang pun balik dari rumah mak teh...dlm kereta khaira tidur sampai rumah sbb penat sgt main dengan abang2 & kakak2

2 comments:

SAM73 said...

oo ya tak ya...birthday Kakak ko kan itu ari.. Happy birthday to her. Moga terus sukses! Gmbr Mama Khaira mana? sibuk je jd mamarazi..lain kali suruh la ayah plak jd paparazi..Bokde nk tengok mama pakai tudung syria tu ok ke tak?

comeisari said...

hahahahaha....mama khaira dah puas posing2 dulu...skrg dah insaf..tu yg gambar x de...low profile..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails