Friday, February 5, 2010

aktiviti hari ini

Masa lunch tadi comei keluar sebab ada urusan di bank...aduhai kat area bank tu pulak ada pasar tengahari....lebih kurang macam kat Jalan TAR pulak..

waaaaaaaa.......banyaknya tudung...murah-murah lak tu...rambang mata comei....rasa macam nak rembat je semua...

Oleh kerana sebok sangat memilih lupa lak nak ambik gambar...hehehehe...

Ini lah hasil yang dapat comei rembat...3 helai je...kalau nak ikutkan hati nak beli banyak lagi tapi memandangkan hari ni baru berapa haribulan ye...ehem...paham2 je la...

2 helai tudung ala-ala ekin...purple & biru..bolehla buat pergi kerja
ha...ni tudung syria..tudung fesyen ni tak berapa ramai lagi orang pakai....Itu hari tengok MM pakai cantik tu yang teringin sangat nak pakai gak...comei pakai tak tau la cantik ke tak..Waaaa.... MM comei pun dah gila tudung macam MM ni....ni dipanggil virus apa ya?? TOLONG...TOLONG...TOLONG...!!!!!

7 comments:

SAM73 said...
This comment has been removed by the author.
SAM73 said...

Heiii tudung syria biru tu aku berebut dgn sorang customer itu ari..last2 aku ambik ijau.. Ah mesti cantik punya kalau ko pakai..kalau agak sendat dia punya inner tu ko tetas tau belakang dia! itu tipnya utk bg dia kelihatan muncung & x la leper je mcm tempurung je kepala tu...heheh.. tak kisah la klu kita gila tudung..lgpun bila lg nk bergaya!

comeisari said...

aku tgk ramai yg pakai tudung syria tu leper je tak mcm tudung ekin...tapi aku mmg berkenan dah lama cuma tak berkesempatan nak beli...ada peluang rembat je la..duit sendiri tak sape nak marah..hehehehe...

Anonymous said...

hehehe...aku ingat tudung tu tudung org tua2..aku belikan mak aku, hehehe...last2 adik aku yg pakai...kaler yg lebihkurang mcm ko nyer la mei...hehehe...buta tudung...

SAM73 said...

Ala Mr. Balamos..mmg kami pun dh tua. Sesuai le pakai tudung org tua.. Tol x Mei? Hehe.... Bukan apa Balamos.. aku suka tudung ni sbb selain tersgtla murahnya.. (ko tau tak aku beli kt "kashmir" berapa harga?)...sgt2 murah, ni korang beli kt KL mesti mahal kan? Lg pun tgh trend skrg..

comeisari said...

x mahal la oc..x sampai rm15 pun...kalau mahal sgt x de sape nak beli sbb pesaingnya ramai..kalau ko tgk hari tu pasar tghari yg aku pegi tu semua kedai jual tudung je...panjang beb mengalahkan kat jln TAR..serious ni

dulu masa mula2 keluar tudung2 tu mahal & x de sape beli...tu yg gaknya skrg terus turun harga...mcm tudung ekin tu dulu kalau beli kat pasar mlm pun dah rm50 skrg rm5 pun boleh dpt..kena pandai pilihla..kadang yg murah ni kain x elok..panas bila dipakai...

SAM73 said...

Ya Allah Mei... ko tau..smlm aku gi Angsana...kt sana diorg jual lg murah, RM10 je...tp aku x beli la sbb dah terbeli 2 helai tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails