Monday, February 8, 2010

First Entry

Hujung minggu tadi comei agak terkurang rajin di dapur, tapi terima kasihla pada blog MM & beberapa blog lain yg comei baca sebab memberi idea untuk comei membuat meehoon putih ni..
Lagi pun agak lama juga comei tak buat meehoon putih ni....eh..ini first entry comei pasal masakan yg comei buat sendiri ye...wah bangganya comei...wahahahaha....

tu dia masih berasap lagi di dalam "kuali hikmah" comei...belum kering sangat lagi..ada kerot, kobis, ayam, fish ball....Rasanya sedap tak ye...comei tengok Khaira & ayahnya makan bertambah2..sedapla tu...wahahahahaha....
Masa comei ambik gambar ni..husband comei kata.."ayang wat pe tu, macam tu pun nak ambik gambar, nak wat pe tu" comei sengeh2 je.....
ni apa pulak ye...ooooo...boss comei bagi pagi tadi sempena Chinese New Year....Limau, ceri & stawberi...jap lagi comei bedal..hehehehe...

2 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Wa Wa Wah! sedap tu.... si L mesti sangka ko buang tebiat snap2 pix depan kuali kan? sib baik ler my IRP dah memahami kebuangtebiatan perangai aku ni, cuma klu kt public tu ada gak le dia tegur2 klu aku dh mengalah paparazi.. Shashal tiap kali aku masak..siap berlari2 carikn aku camera...hehe.

comeisari said...

ala L kalau aku tanya sedap ke tak dia mesti kata..perut tgh lapar sedap je..

tak memberi semangat tul utk aku masak lagi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails