Tuesday, February 23, 2010

dairi khaira dihujung minggu - part 2

9.00 pagi..
khaira sarapan nasi lemak...ayah beli sebelum pergi kerja...mama kata malas nak wat sarapan sebab nanti semua tak nak makan masakan mama....(sebenarnya mama masak tak cedap)..lupa lak khaira nak ambik gambar nasi lemak yg ayah beli tu...

9.30 pagi...
eh... tengok mama tengah sidai kain tu...haaa....khaira nak tolong mama la...
nak bodek mama ni...sebab mama kata kalau khaira tak noti mama & ayah nak bawak jalan-jalan....
mama sidai kain kat balkoni...ish..mama ni sakit mata tengok pemandangan ni la...
dah siap sidai kain baju apa lagi khaira macuk la dlm bakul ni...biar mama pening kepala tengok...hehehehe..jgn la mama marah ye...cayang mama...

11.30 pagi.....
penat betul tolong mama...tidur la dulu..mama nak masak sebab ayah pukul 12.00 nak balik makan tengahari....
alamak....khaira tidur sampai pukul 1.00 petang...waaaaa....ayah dah pergi kerja semula...apasal ayah tak kejut ni...khaira nak bagitau ayah...tadi mama pukul bontot sebab mama kata khaira noti...huhuhuhu.....
bangun tidur khaira tengok tv jap pastu mama bagi makan...emm...mama masak tak sedap...khaira makan sup & ayam goreng je....
4.00 petang...
mama wat jemput2 kesukaan khaira...khaira nak tengok mama wat kuih la....

mama wat jemput2 kentang....bestnya...cedap tau....

tu dalam kuali ajaip mama...

yeee.....khaira dah boleh mamam....

1 comment:

SAM73 said...

apa pulak tak sedapnya...jemput2 kentang le paling best!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails