Monday, November 16, 2009

emmmm...wat pe tu sayang...

sayang wat pe tu...kaki sampai naik atas..dengan 'oting ucuk' tu....seksinya nampak pusat tu....

eh...dah peluk 'abey ucuk' lak...eiiii...dah besar 'oting ucuk' tu buang je la...nanti ayah tak nak panggil 'endok ayu' lagi baru tau....
rasa-rasanya khaira tengah buat apa ye..khusyuk betul...mama & ayah kat sebelah pun dah dah tak hirau lagi...
ohhhhh...
rupa-rupanya khaira tengah tengok dvd ye...cerita apa tu....

ha....ni la cerita yang diulang tayang entah ke berapa kali sejak sebulan lalu...mama & ayah pun dah hafal skrip cerita ni..'Jgn Pandang Belakang Congkak"...semalam je 3 kali khaira bukak...tu dah tolak pagi pergi pasar...tengahari tidur, pastu tengok kartun & gaduh ngan ayah lagi sebab ayah nak tengok badminton kat astro...tak bagi tengok khaira 'tolong' mama masak lak....
itu baru hari ahad....hari sabtu...waaaaaa.....mama tak leh nak tengok tv....

2 comments:

SAM73 said...

Aku pun dah lama tak tengok TV Mei.. Aku tengok tv pun kdg sbb nk temankan IRP je, itu pun mesti cerita dia lah. Cerita aku patutnya siang, tp budak 2 org tu dah book channel 613.
Tp aku heran si Khaira boleh berani tengok cerita Jgn Pndg Belakang tu sesorg.. kalau si Qistina, bila nk tengok cerita seram je mesti suruh aku temankan.

Cerita tu kami pernah tonton kt wayang, sbg cara utk tidak membuat fikiran diorg jd penakut, IRP kelentong je si Shasal, hantu Ruminah Sidek tu sebenarnya Cicak Man versi perempuan sbb tu rambut dia panjang.. sejak tu Shasal tiap kali tengok cerita tu dia kata itu cicak man. hehehe.

comeisari said...

aku ni pun penakut & x pernah tgk cerita hantu..mula2 tgk tu takut gak khaira ngigau...tapi rupa2nya mamanya yg ngigau..
khaira gelak je tgk cerita tu..pastu dia yg konon2 jadi hantu takutkan mama & ayah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails