Wednesday, November 11, 2009

jom makan....

jom tengok apa yang comei makan tengah hari ni....

sedapnya...ada ayam, sotong, kerot...tempe pun ada...nyam...nyam..nyam.... terima kasih buat suami ku kerana setiap hari menyediakan makanan yang sedap-sedap...sebab tu la comei ni makin hari semakin comei.... jom jemput makan semua....

3 comments:

Anonymous said...

baguslah mei ko dah mengikuti kempen Bokde OC...

comeisari said...

ya aku mmg mengamalkan kempen bokde ni sejak belum kahwin lagi....

SAM said...

Mei..pandai L masak.. Aku ada tempe kt peti ais tu.. tp tgh pikir nk masak apa. Resepi ni mcm sedap je. Ingat nk ciplak la.

Sejak ko blom kawin lg ko dh amalkan kempen aku tu Mei? Hebat kau.. Sgt bertuah L dpt bini yg pandai jaga ekonomi rumahtangga, moga berkat dan dpt cepat2 gi haji. Amin.. mudah2an Mei.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails