Thursday, November 19, 2009

minum petang


jom kita minum petang...sejuk2 ni best gak dapat minum milo o panas....emmm...tambah2 lak makan dengan biskut kering...nyam nyam nyam...sedapnya....
milo ni comei buat sendiri tau...free je...
biskut kering ni dah sebulan beli tapi tak habis lagi..biasa kalau lapar baru makan untuk alas perut...

4 comments:

Anonymous said...

hemmm...baru aku tau perut boleh di alas dengan biscuit ye mei....aku biasa kalau nak alas perut mesti dengan perut gak.....lalalalala...

comeisari said...

oleh kerana aku ni lurus bendul aku x faham maksud ko tu....lalalalalala...

Anonymous said...

aku pun lurus bendul gak....ko kata alas perut dengan biscuit?...mcm mana tu?..yg biasa aku buat kalau aku nak alas perut aku...dengan perut juga lah....ngeeeeeeeeeeeee.....lalalalalala....nenoneno.... kabussssshhhhhhh....kabom!!!!...kabombom!!!!!...

SAM73 said...

aku pun tak phm... :?

Biskut kering yg tawar tu pd aku lebih sedap dr yg manis2 tu. Terutamanya yg whole meal.. sedap...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails