Friday, April 9, 2010

AKADEMI FANTASIA LAGI

esok konsert AF 8 yg ke 4

alamak orang yg comei suka dah keluar la pulak..ni kes tak mengundi la ni
ala...tahap kesukaan comei tak macam tahap comei suka budak2 yg dulu le..tu sbb tak mengundi...sayang duit oi....

dah la musim kali ni lambat sangat nak panas...tak de mood le nak tgk, baik comei tidor je...ya ke? boleh caya ke? betul sebab pukul 9.30 mlm sure khaira akan off tv..."mama jom babam"




Miss Mirror ko terkejut tak? ya la selalu aku kan suka yg jambu2 je, tapi tahun ni citarasa aku berubah la pulak..opsss....jgn fikir yg lain pulak hokey.....agaknya usia dah meningkat tu yg citarasa pun berubah kot....(ayat utk bela diri)

tapi biasanya orang yg comei pilih akan popular..kita tunggu & lihat ok...sbb dengar2 ceritanya budak ni dah rakamkan single selepas dia terkeluar...minggu depan akan keluar kat corong2 radio...kita dengar sama2 ya...lepas tu baru boleh komen.....

5 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Aku tak berapa mengikuti AF yg ni... pompuan ni sapa nama ni? Sorry... Belum masuk kt memory lagi la Mei...maklum mmg jarang tengok pun. Klu tengok pun aku tengok yg hensem2 je. Hehehe..

style aku kalau nak mengundi sama ada orang tu lelaki ataupun kalau pompuan orang tu tak pakai seksi.. suara sedap mana pun kalau berpakaian tak cukup kain (aku tak maksudkan pompuan dlm gmbr tu), kedekut sikit aku nak undi..(ni klu AF yg lepas2 la...tahun ni tak undi langsung) Nanti aku pikirkan semula utk undi siapa..

comeisari said...

anum mggu lepas terkeluar...
miggu lepasnya konsert pun aku x tgk habis..ko tau je la aku tgk kul 9 - 9.30 pastu tidokan khaira..kalau dia cpt tido dptla tgk semula dah hujung2 tu. ulangan jgn harap le....wajip tgk barney kalau x pun upin & ipin...

Izwan Komari said...

nk tgk AF tp umah sewa xde astro.....hahaha

comeisari said...

Atan Athen tgk kat kedai mamak le

comeisari said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails