Tuesday, April 27, 2010

HOBI LAMA

Dah lama betul comei tak baca novel apatah lagi membeli....rasa-rasanya makan tahun la jugak...
Sejak ada khaira macam tak ada masa je nak baca novel....
tapi semalam petang tiba-tiba je teringin sangat nak cari novel...hobi masa zaman remaja ni

Ni la novel yang comei beli kat kinokuniya klcc...harganya berapa ye..lupala...dlm lebih kurang RM25 kot...Tak tau la best ke tak....tapi persoalan yg utama ialah "ada masa ke comei nak baca"......ok kot kalau comei baca masa pergi & balik kerja...dalan tren le....

7 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

hobi lama dah muncul balik dah... tak mabuk ke dlm tren baca novel?

comeisari said...

BUKAN MABUK JE...TIDUR SEKALI...

Mama Miraki said...

heiiii mama hantu novel...suka sangat baca Novel...sampai tgh2 malam boleh berjaga sebab nak baca novel...selagi tak habis tak tidur

MSOM said...

Masih minat baca novel cintalah si COMEISARI ni rupanya....

comeisari said...

mama miraki..masa belum kahwin dulu mmg mcm tu le, sangup x tidur mlm sbb nak tau kesudahan cerita tu...x sabar nak tunggu esok..

msom...memang minat cuma skrg ni masa terlalu cemburu la...24 jam tu mcm x cukup je....

encik tikus said...

wuahaha,setakat nih da berape novel da bace?
mesti beribu kan? hehe :D
btw,saya suda follow kamu :)

comeisari said...

en tikus...mmg byk...tapi x de la beribu..ratus je..semua dah masuk dlm kotak novel2 tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails