Thursday, April 29, 2010

CUCI MATA....

Masa lunch tadi comei pergi cuci mata kat kl convention center...ada exhibition...homedec..

ikutkan malas nak pergi, orang ramaila..lemas rasanya.....tapi member opis dah ajak, pergila jugak...

malas nak cerita panjang...layan gambar je la..


kena pergi tingkat 3 dulu ambik pas baru boleh masuk....


teka sendirila benda alah apa ni...rumah moden boleh gunala....


ni comei hadiahkan untuk MM sebab MM rajin main masak-masak...hadiah gambar je la...

lampu...kat gambar ni tak nampak cantik..tengok kat sana memang cantik...

swimming pool...hehehehehe...boleh letak dlm bilik tidur ni...kalau yg saiz kecil harganya RM40,000 Yang saiz ni tak berani pulak nak tanya berapa harganya..
comei tak beli apa pun.....dah nama pun cuci mata je kan....jadi cuci je la mata tu dengan air dari swimming pool tu...boley.....

7 comments:

encik tikus said...

waaaaa,swimming pool.best nye kalau ade :)

comeisari said...

best....kalau adala..

hentakbelipat said...

mmg terbaekkk

Miss Mirror a.k.a Sam said...

waaa bestnyaaa... ko hadiahkan aku yg itu??? aku sukaaaa!!!!tima kasih Mei... cepat courier... aku tunggu sampai kiamat!

Ain said...

telan air liur jawabnya kalau pergi nie....

comeisari said...

ye la Ain...semua pun mahal-mahal..
swimming pool yg kecik muat seorang pun dah RM40k...

comeisari said...

MM...betul ko tggu je sampai kiamat mmg x sampai..

mahal la beb...harga benda tu pun lebih kurang gaji aku sebulan...(kecikkan akunya gaji..huaaaaaa)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails